użyczenie pojazdu

Zdrowe menu Matki karmiącej!

Temat: Umowa użyczenia samochodu
owszem , wpisujesz wszystko , vat odliczasz od wszystkiego tylko nie z paliwa chyba że auto spełnia VAT 1 , ja kupiłem auto , zarejestrowałem na teścia , ubezpieczyłem na siebie - w dowodzie mam wpisane użytkownik , i walę koszta , umowa
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26,60776724,60776724,Umowa_uzyczenia_samochodu.html



Temat: umowa uzyczenia pojazdu po niemiecku
witam, czy ktos z Was posiada umowe uzyczenia pojazdu po niemiecku i moglby sie podzielic wzorem. bylabym bardzo wdzieczna. z gory wielkie dzieki za pomoc pozdrawiam magda
Źródło: topranking.pl/1607/umowa,uzyczenia,pojazdu,po,niemiecku.php


Temat: Sprowadzanie samochodu
Witam! Zamierzam sprowadzic samochod z niemiec z tym ze ten samochod nalezy do osoby z dalszej rodziny i ona w pewnym sensie oddaje mi go za darmo ( za opiekowanie sie paroma rzeczami w kraju ) Mam w zwiazku tym kilka pytan 1) Jak wyglada sprawa z umowami darowizny w niemczech i potem w polsce w urzedach celnych (czy lepiej napisac ze zakupilem samochod np za 20Euro) ? 2) Czy moge przejechac na niemieckich tablica do polski bez kupowania czerwonych tablic jezeli bede mial umowe uzyczenia pojazdu (i jak wtedy bedzie z ubezpieczeniem)? Moze ktos z was mial podobny problem i moglby sluzyc rada Z gory dzieki za info pzdr.
Źródło: topranking.pl/1603/sprowadzanie,samochodu.php


Temat: Uzyczenie samochodu..
Witam, Moje pytanie moze nie do konca pasuje na te grupe ale .... Prowadze dzialalnosc gospodarcza i chcialbym odliczac sobie od podatku ceny paliwa. Moj problem polega na tym, iz samochod ktorym sie poruszam zarejestrowany jest na ojca (nizsze koszty ubezpieczenia, kiedys podatku). Pytanie moje jest takie : Czy " Umowa
Źródło: topranking.pl/1615/uzyczenie,samochodu.php


Temat: Wredna prowokacja gazety FAKT
Zwykle się nie wypowiadam w tego typu tematach ale z tekstem eweliny: "Koszt użyczenia pojazdu dla niby asystenta ojca Rydzyka wyniósł jak obliczono ponad 2 złote." się zgadzam. Na pewno nie był niższy lub równy 2 złotym... Nie jestem wrogiem PISu, ale jak się popełnia błędy (bo kto ich nie popełnia), to trzeba się do nich umieć przyznać. Na tym polega odpowiedzialność i tego życzyłbym sobie od władzy, niezależnie czy będzie to PIS, PO, SLD i sto innych partii politycznych...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,120,36397035,36397035,Wredna_prowokacja_gazety_FAKT.html


Temat: Zbulwersowalam sie!
Kaffelku, niestety nie moze byc dwoch wlascicieli jednego pojazdu w UK, juz pytalismy. Wedlug tego co linknal Zawulon to ci policjanci nie mieli prawa konfiskowac pierowcy auta, a o ubezpieczenie na kierujacego nie pytali. Mnie sie wydaje, ze policjanci w Pl nie zawsze wiedza o co pytac, i wyglada na to ze nie do konca znaja prawo... Tragiczne:) Dziekuje Wam wszystkim; poprosze meza aby mimo wszystko na wszelki wypadek spisal umowe uzyczenia pojazdu. Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,720,92070505,92070505,Zbulwersowalam_sie_.html


Temat: Zbulwersowalam sie!
policja nie pytala o ubezpieczenie pojazdu? :-) akurat. pytanie o to jest w deblu do pytania o prawo jazdy. zawsze. i jezeli jestes wpisana do polisy - to nie siej glupiej paniki. bo karteczke z umową
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,720,92070505,92070505,Zbulwersowalam_sie_.html


Temat: Autobusy z Bydgoszczy w Łodzi
...Dwanaście nowych autobusów marki MAN wypożyczył do Bydgoszczy poznański miejski przewoźnik. Przedstawiciele spółki zapewniają, że jest to powszechnie praktykowane. Tymczasem pasażerowie narzekają, że muszą podróżować starymi pojazdami. Autobusy miejskie zostały wypożyczone do bydgoskiej spółki przewozowej i zostaną tam do końca września. W zamian MPK otrzymuje 500 złotych dziennie za każdy użyczony pojazd (dodatkowo bydgoska spółka pokrywa koszty ich eksploatacji, zapewnia kierowców i ubezpieczenie). To daje 6000 zł dodatkowych dochodów. - Jeśli pojazdy jeżdżą więcej niż 200 kilometrów dziennie, wynajmujący ponosi dodatkowe koszty naliczane od każdego kilometra - mówi Krzysztof Książyk, dyrektor pionu autobusów w poznańskim MPK. Z wynajmu niezadowoleni są jednak pasażerowie. Twierdzą, że nowe autobusy są...
Źródło: topranking.pl/1726/autobusy,z,bydgoszczy,w,lodzi.php


Temat: Wyjazd za granice nieswoim samochodem
Podobno PZMOT wystawia jakies zaswiadczenia ze wlasciciel auta zgadza sie aby ktos inny jechal naszym samochodem za granice. Prawda to? Glownie chodzi mi o czechy slowacje. Jesli tak czy nie wystarczy spisane oswiadczenie przez notariusza? Teoretycznie notarialne potwierdzenie uzyczenia pojazdu wymagane jest tylko na wschodzie i na slowacji, jednak nawet i na ukrainie nikt nie robi problemow jesli na dowodzie rejestracyjnym widnieje takie samo nazwisko jak kierowcy.
Źródło: topranking.pl/1608/wyjazd,za,granice,nieswoim,samochodem.php


Temat: Prokuratura zajęła się kraksą polityków PO
...przed południem pojawiła się jeszcze jedna wątpliwość: czy Łuczak na pewno był w aucie? W Radiu Szczecin rzecznik szczecińskiej policji Artur Marciniak odczytał komunikat mówiący o tym, że w oplu była tylko jedna osoba. > Kilka godzin później tłumaczył, że "pomylił się". Łuczak zarzekał się, że siedział obok Nitrasa. > > - Gdyby oplem jechał tylko poseł, to oczywiście byłoby to z mojej strony użyczenie pojazdu, do czego nie mam prawa - przyznał przewodniczący. > > Łuczak nie zamierza na razie robić prawa jazdy. Tłumaczy, że to niezręczne, bo jako radny nadzoruje pracę m.in. WORD, który egzaminuje kandydatów na kierowców. Nad kierowcą-asystentem zastanowi się. > > Poseł Stanisław Nitras nie odbierał wczoraj telefonu, nie odpowiadał na SMS-y. Poseł Nitras podkreśla: Przecież urząd nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,70,69396908,69396908,Prokuratura_zajela_sie_kraksa_politykow_PO.html


Temat: Chłopiec potrącony przez pijanego kierowcę wcią...
Powinna też odpowiadać przed sądem właścicielka golfa, za użyczenie pojazdu pijanej świni.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,72,20133733,20133733,Chlopiec_potracony_przez_pijanego_kierowce_wcia_.html


Temat: Cena OC - ciąg dalszy
...jest firma tez brokerska (firma to nazwac raczej nie mozna ale ok). I co sie okazalo: ---- POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE CEZARY EDWARD WIŚNIEWSKI ul. G. Zapolskiej 1 IIp. pok. 206 tel. 071 342 38 66 Firma oferuje w Allianz nastepujace ceny OC - 1872 zl - gdy ubezpieczam na siebie - 1440 zl gdy ubezpieczam na osobe majaca wiecej niz 25 lat - 576 zl gdy ubezpieczam na osobe majaca pelny pakiet znizek. W czym rzecz? Otoz podobno Allianz oferuje taka mozliwosc, ze mozna spisac umowe uzyczenia pojazdu (po rejestracji samochodu) i wtedy dzieki osobie na ktora uzyczany jest samochod liczony jest pakiet znizek i na nia  jest ubezpieczany samochod. Jutro dzwonie na infolinie zapytac o szczegoly.
Źródło: topranking.pl/1616/cena,oc,ciag,dalszy.php


Temat: Jednak można zgłaszać wykroczenia
Powiedz mi mój drogi ... jaki w tym problem by na gruncie prawa cywilnego oddać w użyczenie pojazd dwóm osobom ? Żaden. Tak więc czemu ty widzisz problem tam gdzie go nie ma ?
Źródło: topranking.pl/1612/jednak,mozna,zglaszac,wykroczenia.php


Temat: Sąd łaskawy dla pijanego kierowcy
To w sumie przykre, ze nie masz zadnych przyjaciol, na tyle dobrych aby im zaufac i pozyczyc samochod (albo takich ktorzy by Tobie pozyczyli). A wracajac do sprawy, na szczescie nie ma zakazu pozyczania pojazdow (sam pozyczalem swoj a i korzystalem z pozyczonych jak auta odmawialy wspolpracy), ale sa konsekwencje prawne za uzyczenie pojazdu osobie nie posiadajacej uprawnien do prowadzenia pojazdow mechanicznych - wiec sad moze wlasciciela auta ukarac!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,760,55228142,55228142,Sad_laskawy_dla_pijanego_kierowcy.html


Temat: Za ile mogę kupić Golfa II, żeby nie przepłacić :)
Słyszałem, że jest tam bardzo duża giełda (Marijampol) aut przywożonych własnie z Niemiec. Więc może zamiast do Niemiec lepiej "uderzyć" na Wschód. Bardzo tanie są tam tablice wyjazdowe, a cenę auta można pewnie "lekko" ponegocjować, jak to na giełdzie :) Co sądzicie o takim pomyśle? Słyszałem kiedyś dość ciekawą historię jak litewska umowa kupna-sprzedaży okazała się umową
Źródło: topranking.pl/1622/za,ile,moge,kupic,golfa,ii,zeby,nie,przeplacic.php


Temat: Niemiec w Polsce, polskim aucie ?
...odbierac prawo jazdy ? Kiedy Policja moze zatrzymac prawo jazdy, precyzuje art. 135 ustawy Prawo o ruchu drogowym. Nie w tym przypadku. Poza tym, to sie zmienilo, owszem - ale na korzysc. Unijne prawo jazdy jest wazne na terytorium RP tak dlugo, jak jest wazny ow blankiet. Zmiana w ustawie nastapila ok. roku temu. Policja moze domniemywac, a wlasciwie oni czesto chca, aby byl sporzadzony dokument, ktory stwierdza, iz obcokrajowiec moze jechac polskim pojazdem. Np. umowa
Źródło: topranking.pl/1610/niemiec,w,polsce,polskim,aucie.php


Temat: nazizm a usprawiedliwianie się młodzieńczą głupotą
...właściciele pojazdów godzą się z nałożonymi na nich karami a później "odbijają" to sobie po prostu we własnym zakresie jeśli faktycznym sprawcą wykroczenia był kto inny. najzwyczajniej w świecie ojciec płaci mandat i dostaje punkty mimo,że wykroczenie popełnił syn mający już na swoim koncie 20 punktów... z tym,że syn juz od ojca nie dostanie więcej autka...) w sprawie odpowiedzialności właściciela za użyczenie pojazdu/umożliwienie prowadzenia pojazdu osobie nietrzeźwej: ZAWSZE w takim przypadku jednym z podstawowych pytań jest to czy właściciel pojazdu miał świadomość,że jego pojadu używała osoba nietrzeźwa i czy zrobił cokolwiek aby nie dopuścić do takiej sytuacji. gdy okaże się,że właściciel "przyczynił się" do zaistniałego stanu to najczęściej ponosi odpowiedzialność karną zgodnie z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28749,43925176,43925176,nazizm_a_usprawiedliwianie_sie_mlodziencza_glupota.html


Temat: samochod na polskich numerach a hol.prawo jazdy
Nie wiem jak jest z Umowami międzynarodowymi o "Blachach" ? Czy tak jak w większości krajów, że po pewnym czasie "pobytu" auta nie jest konieczna zmiana tablic na lokalne ??? Co do papierów, to sprawa jest bardzo prosta . Kupujesz samochód na kogoś w Polsce , rejestrujesz (ta osoba) wykupujesz ubezpieczenie plus odpowiedni papier na Użyczenie Pojazdu !!! Taki papier wystawiają biura PZM'ot !!! Mało kto tego przestrzega, ale osoba inna niż właściciel pojazdu polskiego(inna niż w dowodzie rejestracyjnym) nie może prowadzić samochodu bez takiego papieru!!! Inna sprawa , to Ubezpieczenie . W wielu krajach jest tak, że jak kierowcą jest ktoś inny, niż w papierach Ubezpieczeniowych, to samochód jest traktowany jako nieubezpieczony !!! Czyli w razie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,154,42540305,42540305,samochod_na_polskich_numerach_a_hol_prawo_jazdy.html


Temat: Zabijam / przekraczam :-P
naprawdetrzezwy napisał:"W jednym i drugim przypadku przedkładasz policji umowę użyczenia pojazdu (bo jesteś normalny i spisałeś, prawda?) i masz po sprawie." Z tą normalnością to nie jest tak do końca prawda. Nigdy nie zdarzyło Ci się tak: wpada kolega, potrzebuję na chwilę(kilka godzin) samochodu, mój w warsztacie(wzięła żona)? Mnie co najmniej kilka razy w roku. Fakt że gdyby go coś pstryknęła i się wyparł byłby już tylko byłym ale..... Pozdr. Pazdzioch
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,510,91930631,91930631,Zabijam_przekraczam_P.html


Temat: jak odliczac koszty ekspl.samochodu?
Użytkownik Aretkka napisał: 2. a czy jest taka mozliwosc, ze ja mam firme, a samochod jest na meza (nie mamy intercyzy) - to ja moge odliczac koszty eksploatacji samochodu? samochód jak rozumiem jest wasz, tylko na męża zarejestrowany? pani w us na gebe powiedziala nam, ze nie, ale na logikie to powinna byc taka mozliwosc? jeżeli jak wyżej, to tki sam samochód twój jak i męża, a pani w US sie pomyliła Zróbcie umowę użyczenia pojazdu. jeżeli samochód jest wspólnotą małżeńską, to raczej truno użyczać sobie samemu swoją własność   A może jeszcze lepiej, wystosuj zapytanie do US, odpowiedź bedzie dla Ciebie wiążąca w razie kontroli. interpretacja jest wiążąca dla urzędu, a ty masz prawo zrobić co uznasz za stosowne
Źródło: topranking.pl/1853/jak,odliczac,koszty,ekspl,samochodu.php


Temat: Wredna prowokacja gazety FAKT
Wredna prowokacja gazety FAKT Minister Jurgiel użyczył samochodu służbowego i padł ofiarą wrednej prowokacji dziennikarskiej. Przecież media wywołały burzę w szklance wody ! Koszt użyczenia pojazdu dla niby asystenta ojca Rydzyka wyniósł jak obliczono ponad 2 złote. Powtarzam DWA ZŁOTE. Kolejna afera na miarę wrogów PIS-u.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,120,36397035,36397035,Wredna_prowokacja_gazety_FAKT.html


Temat: jakie formalnosci?
...i powiedział mi że według prawa po Polsce można jeździć samochodem na niemieckich (unijnych)  blachach. Pytał się kiedyś nawet panów policjantów o to , oni powiedzieli że to prawda, ale na razie nie respektują tego . Co wy na to ?? Na stronach MF jest wyjasnienie. Jak najbardziej mozna jezdzic, ale potrzebny "tytul do posiadania pojazdu". A za tytulem moze stac podatek do zaplacenia. Jesli masz wiec za granica rodzine co ci podpisze umowe uzyczenia pojazdu na 2 miesiace - to swietnie. Ale z terminem bym nie przesadzal - bo sie jeszcze okaze ze nalezy jakies oplaty zaplacic. A osobna sprawa - utrzymanie samochodu w Niemczech kosztuje. Przeglad, podatek drogowy itp. Auta za 1000 euro moze sie nie oplacac. Swoja droga ciekawe co urzad zrobi jesli wujek z niemiec uzyczy mi samochodu na dwa lata, a ja wystapie o zarejestrowanie go w Polsce na ten czas - zgodnie z obowiazujacymi przepisami, jako ze pojazd w...
Źródło: topranking.pl/1632/jakie,formalnosci.php


Temat: jak odliczac koszty ekspl.samochodu?
...wstecz? Nie musisz robić korekty kosztów, tylko zaksięgować poniesione wydatki na eksploatację za ten rok  np w m-cu wrześniu , czyli za 9 m-cy tego roku.Twoja "strata",że płaciłaś większe zaliczki. 2. a czy jest taka mozliwosc, ze ja mam firme, a samochod jest na meza (nie mamy intercyzy) - to ja moge odliczac koszty eksploatacji samochodu? pani w us na gebe powiedziala nam, ze nie, ale na logikie to powinna byc taka mozliwosc? Zróbcie umowę użyczenia pojazdu. A może jeszcze lepiej, wystosuj zapytanie do US, odpowiedź bedzie dla Ciebie wiążąca w razie kontroli. Pozdrawiam Areta -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Źródło: topranking.pl/1853/jak,odliczac,koszty,ekspl,samochodu.php


Temat: OC-kraksa,pożyczone auto,znizka OC
tony100 napisał: > Uznaliśmy ze sprzedającym że przejeżdze do końca ubezpieczenia(7mies)na > podstawie umowy użyczenia pojazdu. > I pytania: > -Sprzedający ma 60%zniżki,czy w przypadku kraksy traci On te zniżki? Logiczne wydaje sie ,ze traci znizki ten na kogo jest OC. Calej znizki oczywiscie nie straci - w PZU z 60% spada sie do 50% ,tyle ze te 50% znizki bedzie obowiazywalo przez 2 kolejne lata.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,57720738,57720738,OC_kraksa_pozyczone_auto_znizka_OC.html


Temat: Komu oddać auto pijanego kierowcy
Zgadzam się, że takie samochody powinny iść na licytację tylko że: 1)co jeśli kierowca nie jest właścicielem pojazdu ? (firmy, użyczenie pojazdu, leasing) 2)dlaczego osoba tzw. "zaufania publicznego" ma ponosić koszty ochrony i zabezpieczenia zarekwirowanego pojazdu ? 3)występuje istotna różnica w przypadku rekwirowania pojazdu wartości kilkudziesięciu tys. zł a Malucha wartości 200zł - co z rekwirowaniem rowerów ? 4)skoro koszty zniszczenia czy kradzieży pojazdu ponosić będzie organ, który pojazd zarekwirował, czyli...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,69,44242278,44242278,Komu_oddac_auto_pijanego_kierowcy.html


Temat: na Krym - nie swoim samochodem - dokumenty?
Ja jadę samochodem ale własnym.Nie wydaje mi się aby były jakieś problemy z wyjazdem samochodem który ma innego właściciela - przy przekraczaniu granicy nr rejestracyjny + markę samochodu wpisują do paszportu (należy pamiętać o poświadczeniu notarialnym umowy użyczenia pojazdu przez właściciela). Mało osób jedzie na KRYM samochodem ze względu (tak mi się wydaje) na problem z ubezpieczeniem autocasco na wypadek krzdzieży.Z tego co wiem tylko PZU i Warta mają taką opcję i należy ją wykupić na cały rok.Mnie w tym roku się to udało. Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,623,13709260,13709260,na_Krym_nie_swoim_samochodem_dokumenty_.html


Temat: Allianz - znizki - walek
To zaden walek :P Allianz po porstu ma taka oferte. a dziala to tak: Kupujesz fure na siebie, rejestrujesz ja na siebie i po rejestracji w WK idziesz do TU lub przedstawiciela. Najpierw jedna zawierasz NOTARIALNA umowa
Źródło: topranking.pl/1619/allianz,znizki,walek.php


Temat: Wezwanie do zapłaty z ZDM a użyczenie pojazdu
Wezwanie do zapłaty z ZDM a użyczenie pojazdu Witam, Dostałem wezwanie do zapłaty z ZDM-u za nieopłacone parkowanie w roku 2006. Autko jest zarejestrowane na mnie, jest to pojazd firmowy - użyczany klientom mojego zakładu. Sam go praktycznie nie używam i na pewno nie parkowałem w centrum bez opłaty. Umowy użyczenia przechowuję przez rok, dlatego ciężko mi udowodnić / wskazać kierowcę pojazdu w danym dniu po takim okresie czasu. Czy warto składać...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,97597194,97597194,Wezwanie_do_zaplaty_z_ZDM_a_uzyczenie_pojazdu.html


Temat: umowa użyczenia pojazdu - wzór
Szanowni grupowicze ! Czy możecie mi udostępnić treść umowy użyczenia pojazdu . Mam malucha , którego chcę nieodpłatnie pożyczyć. Ale na wszelki wypadek chcę mieć to na piśmie. Dziękuję Grzegorz Pakuła greg@infocentrum.com
Źródło: topranking.pl/1856/umowa,uzyczenia,pojazdu,wzor.php


Temat: Wrzucenie auta w koszty działalności gosp.
...miesiacu wydarzy sie: - samochod przejedzie do klienta 500km (waha po 4zl czyli 200zl przy spalaniu 10l) - bedzie naprawa gdzie wydam 1000zł - pojade na myjnie za 100zl Jak to teraz obliczyc ile z tego moge odzyskac??? I ostatnie pytanie czy można też jakoś wrzucać w koszta montaż instalacji gazowej?? Dzieki z gory za odpowiedzi, wiem ze troche NTG ale nie do konca :), i napewno ktos z was cos takiego robi i moze mi pomoze :). Zapytaj w każdym biurze rachunkowym co to jest użyczenie pojazdu na potrzeby działalności. Kilometrówka do rozliczania. Paliwo w koszty ale Vatu nie rozliczysz. Pozdrawiam BieluczykS
Źródło: topranking.pl/1602/wrzucenie,auta,w,koszty,dzialalnosci,gosp.php


Temat: Wyjaz zagranicę nie swoim samochodem
Mam zamiar wyjechac zagranicę samochodem, którego nie jestem właścicielem. Sprawy własnościowe pojazdu wyglądają następująco: samochód jest własnością mojego teścia (właścicel główny) oraz mojej żony (współwłaściel). Ja oraz żona zamierzamy wyjechać na Słowację tym samochodem, pzry czym ja będę kierowcą. Czy w związku z tym będę potrzebował umowy użyczenia pojazdu, przetłumaczonej na słowacki czy też nie. Jeżdżąc do Niemiec nigdy takiego czegoś nie potrzebowałem no ale jadąc na wschodnią garanice to już co innego.
Źródło: topranking.pl/1619/wyjaz,zagranice,nie,swoim,samochodem.php


Temat: ::: Urban legends of Warsaw :::
...z gwoździami i papierem > toaletowym Dla tych budowniczych powstał hotel robotniczy, który po zakończeniu prac został przez Orbis znacznie ulepszony i przerobiony na trzygwiazdkowy "Solec" > - jeden z partyjnych bonzów, chyba Piotr Jaroszewicz miał syna, ktory uwielbiał > rozbijać się i kraść zachodnie auta. Stąd na jego wniosek zmieniono w prawie > karnym kradzież samochodu na niekaralne " użyczenie pojazdu". O tym synu to prawda. Maniak motoryzacji, rządził się jak chciał na FSO, w Polmozbytach itp., nawet w serialu "Dom" go uwzględnili :) Ale nie wiem, czy o tym "użyczeniu pojazdu" to prawda > - Gomułka nie znosił kawy, uważał to za burzuazyjny napój i zakazał jej > importu; nie przeszkadzal to jego żonie, ktora bardzo lubiła kawę i jakimiś > drogami tę kawe zdobywała...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,51,21798082,21798082,_Urban_legends_of_Warsaw_.html


Temat: ::: Urban legends of Warsaw :::
...Warszawy) - była prezenterka TVP Krystyna Loska miała swoim ubiorem (okreslony kolor sukni) albo kwiatem wpietym w suknie przekazywac wtajemniczonym informacje czy danego dnia po 2-3 w nocy będzie w telewizji leciał film erotyczny - jeden z partyjnych bonzów, chyba Piotr Jaroszewicz miał syna, ktory uwielbiał rozbijać się i kraść zachodnie auta. Stąd na jego wniosek zmieniono w prawie karnym kradzież samochodu na niekaralne " użyczenie pojazdu". - taka mało śmieszna legenda; Anna Jantar, ktora zginęła byla w wypadku lotniczym na Okęciu (dokładnie 25 lat temu) nie zginęła tylko została przez kogoś sprzedana do krajów arabskich; aha! no i przyczyną tej katastrofy był zamach terrorystyczny, w ktorym pusty samolot miał wybuchnac na Okęciu, a że się spóźnił - wyleciał w powietrze na oczach oczekujących rodzin - Perfect podczas swoich...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,51,21798082,21798082,_Urban_legends_of_Warsaw_.html


Temat: Promocja Opla - Auto (za auto) na 3 dni
...ocenic w 20 min. czy auto odpowiada jego gustom. Zwracam jednak uwage na kilka kwiatow w regulaminie promocji: paragraf 5.2: jezeli biore auto w czwartek lub piatek danego tygodnia to musze je oddac w sobote do 11.00 tego samego tygodnia. I gdzie tu 3 doby? paragraf 5.7 w momencie odbioru auta testowego jestem zobowiazany do pozostawienia mojego wlasnego auta z kompletem kluczy, dowodem rejestracyjnym i aktualnym ubezpieczeniem na zasadzie uzyczenia pojazdu. W infolinii zostalem zapewniony, ze nikt moim autem nie bedzie jezdzil, ale przeciez uzyczam auto dilerowi a nie GM, a poza tym umowa uzyczenia nie wspomina o tym ze auto bedzie tam tylko stalo. Tak wiec w przypadku kolizji diler podeprze sie umowa uzyczenia a nie informacja "na gębe" z infolinii. Mnie osobiscie interesowala Vectra GTS 2.2 DTI, ale ten model nie jest objety promocja. Moge go dostac na 20 min. z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,23724335,23724335,Promocja_Opla_Auto_za_auto_na_3_dni.html


Temat: Wyjzad zagraniczny a użyczenie samochodu
...się Stron lub ich organów terenowych do żądania udowodnienia prawa kierującego do posiadania pojazdu, jeżeli pojazd ten, będący w ruchu międzynarodowym, nie jest zarejestrowany na nazwisko osoby jadącej nim. Co sie tlumaczy jako niezbywalne prawo organow kontroli ruchu kazdego kraju do zadania udowodnienia legalnosci dysponowania pojazdem w przypadku gdy kierujacy nie figuruje jako wlasciciel pojazdu. Jakie dowody ? Ano niepodwazalne :)) Tzn np. umowa
Źródło: topranking.pl/1620/wyjzad,zagraniczny,a,uzyczenie,samochodu.php


Temat: OC dla samochodu czy kierowcy?
...samochód (firmowy czy pożyczony) w praktyce po wypadku obciążasz konto właściciela a nie swoje. > A pomyśl sobie, że również inni członkowie rodziny chcieliby pojeździć. > Co wtedy ? Wykupisz OC dla np. czterech członków rodziny. Ubezpieczyciele i tak zazwyczaj żądają określenia kto ma prawo prowadzić Twój samochód. Jeśli pożyczysz żonie samochód a ona spowoduje wypadek, to i tak odpowiadasz jak nie z OC to za użyczenie pojazdu osobie nieuprawnionej. Jeżeli uprawnisz żonę to i tak płacisz wyższą składkę. > Kierowców jest więcej niż pojazdów, więc lepiej niech zostanie jak jest. I właśnie o to chodzi. Jeśli każdy kierowca płaciłby za siebie, to raz że miałby dodatkowy argument do ostrożniejszej jazdy, a dwa stawki OC mogłyby być niższe.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,11038703,11038703,OC_dla_samochodu_czy_kierowcy_.html


Copyright (c) 2009 Zdrowe menu Matki karmiącej! | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.